Recenze (591)
Útok z hlubin (2018)
Zábavka.
Amík (2019) (seriál)
Slabá trojka. Mexická telenovela s proflákým a stokrát natočeným tématem, která nenadchne ani neurazí. Pro dlouhý zimní večery OK.
Den a půl (2023)
Vikingové si zasvinili domovinu naplaveninou z muslimstánu a tak je čas točit politicky korektní filmy. Jak se ukázalo, tak za všechen ten sajrajt o kterej tu jde mohli nenávistný šovinistický vikingský rodiče. Takže se dostaneme až k srdceryvný scéně kdy pláčou - chudák přivandrovalej albánec, jeho opuchlá vikingská manželka i naplavenej policajt...srdce mi skoro usedalo, až jsem si vzpomněl na ty vraždy a znásilnění co v Evropě přičmoudlý doktoři a inženýři páchaj a o kterejch píšou dokonce už i politicky korektní média, a tak jsem utřel slzu a řek si: "Strčte si ten BULLSHIT zpátky do prdele!" PS- Pobavilo mě když albánskej únosce vysloveně žádal policii aby mu poskytla "unmarked car", aby poté absolvoval celou cestu v doprovodu čtyř policejních aut...
Bělyj tigr (2012)
Je to slátanina na druhou. Výprava je docela obstojná, ale překvapil mě na konci Hitlerův proslov, kterej mi přijde že do písmene sedí.
Blood and Money (2020)
Chudák Tom, ten to dopracoval...
Zločin a Emily (2022)
Po dlouhý době konečně normální flick. Žádná komerční sračka...
Lví srdce (1990)
Na českej trh bych to uvedl s názvem 'Škoda rány která vedle padne". Dal bych tomu jednu nebo dvě, ale ten patetickej sračkoidní konec, kdy si dávaj navzájem do ciferníku s latinoelvisem mi vykouzlil na tváři blažený úsměv...
Nic ve zlým (2023)
Páč jsem starej zakuklenej romantik, tak se mi to líbilo. M.Broderick se svoji filmovou manželkou sice působí jako dvojka vypatlanejch nesvéprávnejch retardů (člověk si klade otázku kde by takovýhle kokoti sebrali prachy na ten barák na Long Island...), ale tak nic není dokonalý. Tenhle flick je hlavně o Jennifer Lawrence, která tady exceluje a v plný kráse ukazuje že se ani po třicítce nemá za co stydět. Už první scény kde svádí mladýho zajice jsou vtipný. "Why do you want adopt a dog?" "Because I can't have dogs of my own"
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Na tyhle sračky plný infantilního humoru byli v tý době kádři Francouzi. Stačí vzpomenout "blondýna" a "sedmou rotu" a podobně úchylný fillmy.
Ztraceno v překladu (2003)
Je mi jasná pointa flicku, ale je to nepřesvědčivý a plytký.