Oblíbené filmy (10)
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Jednoznačně nejsilnější díl staré trilogie, je temný, je v něm hodně Yody i Vadera, objevují se v něm bounty hunteři a úžasné oblačné město....i když o tom píšu, tak mám husinu.
Matrix (1999)
Matrix je nejlepší film mého života!
Temný rytíř (2008)
Nolanovo mistrovské dílo. Od Zimmerovy hudby, Ledgerovo výkonu a práce scénáristů. Vše do sebe krásně zapadá a můj nejoblíbenější hrdina a antihrdina z řad DC se dočkali filmu hodného jejich postavení.
Kmotr (1972)
Klub rváčů (1999)
Počátek (2010)
Lví král (1994)
Tohle je prostě animák, co se do mého dětství zaryl snad nejvíc. Nejen krásným zpracováním zvířat (mají zprávné proporce a nechodí vzpřímeně), ale i skvělá hudba a jemné zpracování drsné reality potravního řetězce z tohohle filmu dělá prostě legendu. Ke skvělýmu příběhu se přidaly úžasný písně, který ve vašem srdci zůstanou navždy. Hakuna Matata.