Recenze (236)
Beckham (2023) (seriál)
Top plejer. Sympaťák a frajer. Klobouk dolů.
Sisu (2022)
Neuvěřitelná sračka
Barbaři (2020) (seriál)
Za mne zklamání, otřesné kostýmy. Někteří barbaři žijící v lese oholeni v každém díle. Čisté košilky a kalhoty na denním pořádku. Ženská dokonce oholená v podpaží. No na 9 století... Dialogy naprosto příšerné. Podprůměrný tv seriál...
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Multikulti Kinderpárty v akci.
Cesta divočinou (2017)
Horské scenérie, zasněžené lesy, samota...táhlý zvuk opakovaček. Za to jedna hvězda. Zbytek...sračka.
Tenet (2020)
Naprostá sračka.
Na prahu války (2019)
Příliš zdlouhavé, místy nudný děj. Horské scenérie a zapadlé vsi naprosto luxusní. Chování hlavního hrdiny filmu komické, ješitné, sobecké. Tři hodiny je moc.
1917 (2019)
Perfektní detaily, kulisy, scenérie...vše TOP. Děj průměrný. Dialogy katastrofální.
Legenda jménem T-34 (2018)
Něco podobného jsme viděli u jenikjů v čele s Piťákem a jeho neohroženou partou HIC. Tentokrát je realita taková...děj se odehrává v sovětském svazu. Znalci poznají našu krajinu, hrad Loket a vyasfaltované horské silnice dokonce i s odrazkama mezi středovými pruhy. Historické centrum městečka se zámečkem, kde lze shlédnout technologii 90let. Inteligence postav a děj v tomto filmu je hoden tak školákovi ze základky, který na rychlo píše slohovku o svém dědkovi ze sibiře, který se podílel na porážce 7tankové divize.
Lída Baarová (2016)
Naprosté selhání v obsazování rolí. Samozřejmě, že antisemitismus je jen záležitostí Nacistů podle Renče. Místy komediální. Videomontáže otřesné. Děj docela nudný. Ateliéry a kulisy místama z osmdesátých let...