Poslední recenze (159)
Wilsonova 10 (2021) (pořad)
Hodně "nekorektní" komentování současných politických i společenských událostí. Nejsem pravidelný odběratel, ale vždy, když si Wilsonku dám, je to příjemná úleva, oddych a hlavně pobavení se...
Mayday (2023)
Za mě teda celkem zklamání. Takové hodně softový béčko plný nesmyslů. SPOILER: poškozený, velký dopravní letadlo místo bezpečnější varianty přistání na vodu raději vletí nad opuštěnej, pralesem zarostlej ostrov, kde hledá "něco" na přistání a ejhle, najednou najde křivou blátitou lesní cestu, ze který se najednou vyklube téměř letiště a letadlo brilantně přistane bez jedinýho poškození; záhadná oprava, kdy se veškerá, fatálně vypálená elektronika nakonec opraví jedním přepnutím čudlíku někde pod haubnou; po startu tam pak během letu křídlama kácí les... Asijští rebelové z polopustého ostrova působí čistě, upraveně, nažehleně a taky trošku debilně. Chvílema se dost debilně chová i Gerard. Nevím mno. Votřesnej, ultralevnošmejdskej českej dabing s eliminací vulgárnějších slov a příšerným Mahdalem do pak poslal doprdele úplně.
Místo zločinu České Budějovice (2023) (seriál)
Po delší době dobře zvládnutý seriál, především po dramaturgické stránce. Herci mluví uvěřitelně - minimum uši trhajících spisovných a "školených" projevů (i Bárdos se snažila), Novotný, ač ho moc nemusím zde perfektní. Doufám, že bude pokračování.