Poslední recenze (302)
Tajný život mazlíčků 2 (2019)
Animace jsou dokonalé, jen ten příběh nějak nezaujal.
Pečeť vraha (2003)
Možná za mé hodnocení mohl český dabing, ale prostě ta správná atmoška tam nebyla.
Mrazivá pomsta (2019)
Neesona mám rád, tenhle film je však zbytečnej, už jsem viděl původní verzi se Stellanem "Boj sněžného pluhu s mafií ". Žádný nový přínost jsem tedy ve filmu nenašel.