Oblíbené seriály (10)
Nunui yeowang (2006)
Mám takový neodbytný pocit, že lepší seriál už neuvidím. Možná je to trochu unáhlené, protože to je můj první korejský seriál. Bin Hyeon je naprosto neuvěřitelný. To nejlepší je ale nádherný příběh, který mě dokázal na šestnáct hodin zarvat do sedačky a nepustit. Jako by v tu chvíli nic jiného nebylo. Tolik emocí jako tvůrci tohoto seriálu ze mě ještě nikdo nikdy nedostal a já jim za to děkuju.
Dexter (2006)
Dokoukána první série a jsem maximálně nadšen. Strhující a návyková podívaná. Hned se juknu na druhou sérii. Must see! Po druhé sérii závislost ještě stoupla a nemůžu se dočkat třetí série. Čekání mi snad zkrátí knihy od Jeffa Lindsay, podle kterých seriál vznikl.
Červený trpaslík (1988)
Nedostižná klasika.
Simpsonovi (1989)
Prostě a jednoduše geniální seriál. Homer je asi ten největší hláškař co znám, na něho nema snad ani Rimmer. Škoda,že se teď změnil jeho dabér, ten první se mi zdál lepší, ale už jsem si zvykl.
Californication (2007)
Úžasný seriál s dokonalým Duchovnym. Humor a sex sice postupně vyklízí místo vážnosti a romantice, ale i tak je pořád nesmírně zábavný. Modlím se za další díly. Edit: Právě dokoukána na dva zátahy třetí série a je to čím dál lepší. Neskutečně zábavný, místy i vážný seriál. Duchovny rulez!
M*A*S*H (1972)
Budu se dívat, i když to budou dávat podesáté:-)
Bylo nás pět (1994)
Jeden z nejkrásnější seriálů české televize.
Kancl (2001)
Trapnost nebyla nikdy zábavnější.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Posledni série jsou čím dál horší. Občas mám chuť se přestat dívat.
Dr. House (2004)
Pomalu začínám být na Houseovi závislý.