Recenze (15)
Tábor tygrů (2000)
Vinikající snímek Joela Schumachera odehrávající se ve výcvikovém táboře americké armády. Colin Farrell v roli vojína Bozze exceluje a naplno využívá svůj talent, který se zdá být film od filmu lepší a lepší. I výkony ostatních herců jsou velice nadprůměrné. Film výborně zachycuje psychyku vojáků ve výcvikovém táboře, kde jsou připravovány na transport do Vietnamu a téměř jistou smrt ve válce. Všem doporučuji zkouknout.
Saw 2 (2005)
Že film nedosahuje kvalit prvního dílu, co se originality a napětí týče, snad ani nemusím zdůrazňovat. To je takové nepsané pravidlo. Závěrečné překvapení nad rozuzlením celého děje je ale velmi příjemné a nenucené. Jinak bych dal za 3* Velmi se mi líbil i celkový "kostkový" motiv příběhu...
Super Size Me (2004)
Morgan Spurlack si dal opravdu těžký úkol, ale zvládl to bravurně... Vybral si zajímavé téma a dokázal o něm ve svém dokumentu říct úplně vše a pokusem na vlastním těle to ještě zdokonalil... Pět hvězdiček si tedy spravedlivě zaslouží...
Letec (2004)
Howarda Hughese vůbec neznám, takže nemám možnost zhodnocení autentičnosti filmu, ale jinak mi to příjde jako dobře natočený film... A DiCaprio je skutečně přesvědčivý, snad konečně začal hrát...
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Vypadá to, že když se celej štáb včetně scénáristy, režiséra i herců sjede čistym koksem, tak vznikne celkem super jízda... Nenudil jsem se ani minutu, opravdu skvěle zahrané hlavní role, hlavně Del Toro...
Traffic - Nadvláda gangů (2000)
Opravdu vydařený všestraný pohled na drogovou problematiku Spojených států a Mexika... Téměř by se dalo říci, že je to jakýsi dokument o obchodu s drogami od výrobce až po konzumenta... Super scénář, režije i herecké výkony... Opravdu stojí za shlédnutí...
Spalovač mrtvol (1968)
Brrr... Už je to nějaký čas, co jsem to viděl a ještě teď mě Hrušínský straší ve snech... Opravdu skvostný film, tohle by v Hollywoodu nikdy nevzniklo...
Van Helsing (2004)
Je to pohodovej lechce podprůměrnej akční fantasy film... Měl bych dát 3*, ale jednu strhávám za idiotský slepení frankensteina, drakuly a Dr. Jeckyla... Sommers nemá zřejmě vůbec žádnou úctu k těmto starým filmům...
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Od souboje dvou nejpůsobivějších zabijáků filmové historie jsem čekal mnohem víc... Jediné co mě trochu vzrušilo byli duely obou monster, ale byli jen dva (!) a vylíhnutí Predaliena, čímž buhužel film končí... Kdybych nebyl fanda Alienů a nehrál hru, bral bych to jako průměrný odpočinkový sci-fi film, takhle je to pro mě ale opravdu zklamání, dvojka snad bude lepší...
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Jedna hvězdička je z principu, že to jsou Star Wars a druhá za pěkné efekty... Nic víc na tom není... Lucas si vytvořil pěkný svět kdesi v předaleké galaxii, proto má u mě respekt, ale proboha proč se musí plést do režírování... Čtyřku zrežíroval skvěle, protože to točila parta hippíků, které to bavilo a na pětku a šestku si Lucas režiséry najímal a bylo to super... Nová trilogie je ale kámen stahující kult starých SW ke dnu... Trojka je pro mě naprosté zklamání, ani se na to nechci dívat znova... Nemluvě o stupidním dabingu, který nám v kině předvedli...