Oblíbené filmy (9)
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Asi nejlepší romantický film jaký jsem kdy viděl. Svým osobitým humorem skvěle zapadl do této romanticko-dramatického filmu a mě mrzí jen fakt, že nedostanu další film, kde uvidím, „dívku“ jak mlátí Gyeon-wooa a vyhrožuje mu smrtí. Film mě rozesmál, podivil i rozesmutnil... Na tenhle film nikdy nezapomenu 97%.
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
97% jeden z mých nejoblíbenějších filmů, skvělé bojové scény, dobrý vtip a vůbec je to skvělá zábava.
V červenci (2000)
Nejsem žádným milovníkem německých romantických komedií, kterých německo za rok vyprodukuje docela hodně, ale tenhle film je světlá výjimka. Taková pohodová romantika procházející po celé evropě. Film který mě dostal do kolen.
Rivalové (2013)
Kramerová versus Kramer (1979)
Úžasná Meryl Streep, skvělý Justin Henry v roli 7 letého Billiho a hlavně opravdu bravůrně zahraný Tedd Kramer v podání Dustina Hoffmana. Skvěle sladění Hoffman a Streepová, počas celého filmu jsem opravdu uvěřil, že si to všechno prožily, že takový opravdu jsou, tomuhle já říkám herecký koncert, jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl 96%.
Police Story 3 (1992)
Nejlepší film Jackiho Chana.
Samurai 3 (1956)
Třetí díl série o nejslavnějším samurajovi Japonska, Miyamotu Musashim, naprosto a s přehledem převálcuje předchozí dva díly. Pro mě byly předchozí dva díly takovým předkrmem, před vyvrcholením, tedy soubojem mezi Musashim a Sasakim Kojirem a ten finální zápas při západu slunce jsem sledoval s naprostým úžasem 90%.
Tři zločinci ve skryté pevnosti (1958)
Jednoznačně, aspoň pro mě nejlepší film Akiry Kurosawy. 85% je podle mě hodně málo čekal bych tak těch 87-91%.
Rocky IV (1985)
Určitě nejlepší díl ze série Rocky, v tomhle filmu se mi líbilo úplně všechno, trénink Rockyho a zároveň porovnání s Dragem, Příroda Vs Moderní technika no a výsledek všichni známe.Stejně se nemůžu zbavit dojmu že v tomhle filmu je i jistá politická stopa USA Vs Sovětský svaz.