Recenze (15)
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Až na asi dva slabší díly hodně slušný, velký plus za originalitu ... -> 75*
Dunkerk (2017)
Naprosto brilantně natočený ale celkově mi to prostě nesedlo, škoda ... Hardy to na aspoň na ty 3 hvězdy vytáhl -> 55%
The Punisher (2017) (seriál)
Od prvního až do posledního dílu naprosto top. Memento Mori bylo boží. 95%
Chuckyho kult (2017)
Stěží dokoukáno ... 25%
To (2017)
Nejlepší horor tohoto roku(pro zatím) ... 90%
Divoké historky (2014)
Naprosto geniální, navíc to nejlepší na závěr:) 90%
John Wick 2 (2017)
Meh, nebavilo tolik jak jednička.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Well that was depresing ... 13 dílů uteklo jako voda, pár dílů sice slabších bylo ale hlavně začátek série a posledních 5 dílů stálo fakt za to ... výborné herecký výkony (hlavně Katherine Langford, u které je to první herecká zkušenost), suprově napsaný, soundtrack ... a zpracování smrti Hannah Baker bylo taky "hustý" ... prostě wow, 96%
Proč? 13x proto - Pátá kazeta, druhá strana (2017) (epizoda)
"Did I kill Hannah Baker?"
Proč? 13x proto - Čtvrtá kazeta, druhá strana (2017) (epizoda)
"FUUUUUUUUUUUCK"