Recenze (28)
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Trapné, ještě trapnější Petr Reif
Poslední loď (2014) (seriál)
Úžasný seriál. Tohle je to co sem celý život hledal...nechápu tady ty honibrky co váží 100kg a bydlí u maminky že tomu dávají tak nízké hodnocení
Šerifové (1998)
Dobrá pecka !
Čan lang (2015)
Bomba ! Pecka !
Pád Londýna (2016)
Tady není o čem. 7 hvězd.
Ip Man (2008)
Jaktože jsem na tenhle film narazil až ted ?? kdyby šlo dat 6* tak je dám.
Osamělý jezdec (2013)
Tak tohle je omyl. Nějaký rádobyakčňák.
V dosahu smrti (2015)
Adkins je nejlepší ! nikdo nemá lepší styl.
Pád Bílého domu (2013)
Tady se Butlerovi vyrovná leda tak John Matrix
Krvavý Bangkok (2014)
není nic lepšího než bojové umění Tonyho Jaa