Recenze (3 851)
Smrt v ráji - Série 11 (2022) (série)
⬇️ 7%
Fallout (2024) (seriál)
1️⃣ První série šla koukat svižně. Ne proto, že by to bylo tak zajímavé, ale proto, že aspoň 60% stopáže byla vata a prostoje, tak bylo dost co k přetočení. Jinak to jen tak klouže po povrchu, střípky děje jsou poskládané do nepřehledného bordelu, děj je velmi málo obsažný, postavy sterilní, zato jich tam nacpali fakt hodně. V globálu jsem se nudil a nebavilo mě to. Jediná pochvala za snahu grafiků, jinak nic. ↘️ 18%
Smrt v ráji - Série 10 (2021) (série)
↘️ 13%
Smrt v ráji - Série 9 (2020) (série)
⬇️ 10%
Alien Code (2017)
Nudná a laciná komorní studiová konverzačka s přehršlí žvatlání o pitomostech, která asi uspokojí jen skalní fandy Gallnera, což já nejsem. ⬇️ 6%
LaRoy, Texas (2023)
Jeden z těch filmů, kde vše trvá 10x déle než by mělo. Hrozná vlekoucí nuda a nekonečné žvatlání o blbostech. Asi to mělo být i místy vtipné. Nebylo. V jedné z hlavních roli opotřebovaná paní, co jí je 40, ale vypadá na 60. Nic moc. Celkově dost mizerie... ↘️ 22%
Smrtící déšť (2023)
Nudné až otravné rodinné TV drama o ničem. ⬇️ 1%
Gueules noires (2023)
Parta horníků na pokyn vědce sfárá do kilometrové hlouby, kde časem najdou kvartýr jakéhosi nasraného ufona. Tak tam hodinu a třičtvrtě chodí potmě od ničeho k ničemu a pak to skončí. Dost lacině a flagrantsky natočené, ačkoli námět měl na to, aby zaujmul. Bohužel bez dostatku peněz z toho vzniklo takové nemastné, neslané cosi. ↘️ 22%
Smrt v ráji - Série 8 (2019) (série)
↘️ 20%
Smrt v ráji - Série 7 (2018) (série)
⬇️ 12%