Recenze (3 879)
Když andělé spí (2018)
Velmi komorní záležitost. Vlastně to tvoří jen takový mentálně slabší pán, co nemá svůj den, a hysterická kravka. Buď jedou autem nebo se nahánějí po venku. Běžnou rychlostí se na to vůbec nedá dívat, ale tak po 20 minutách jsem se stejně doklikal do konce, abych zjistil, jak to dopadlo. ⬇️ 12%
After the Flood (2024) (seriál)
Strašné. ⬇️ 0%
Specialisté - Série 8 (2024) (série)
Stojí Vám to za to, Dejdare? ⬇️ 3%
Pennyworth (2019) (seriál)
1️⃣ Pilot první série zaujal. Byla naděje na dobrý seriál. Hned ve druhém díle se to začalo kazit, aby se to ve třetím ponořilo do žumpy. Pryč byla přímočarost, akce a suchý humor. Nahrazeno otravným žvaněním, řešením osobních vztahů a rodinných věcí. Děj doznal úrovně 0. Ke konci se to trochu oživilo, ale to už byla jen taková křeč z nouze. ↘️ 14% 2️⃣ Druhá série je to samé jako první, jen horší. Pořád stejní sterilní obličejové furt dokola žvaní a žvaní o svých osobních a vztahových věcech, kujou pikle a vedou své žabomyší války. Z každého dílu je zajímavých tak 2 až 5 minut, jinak vata, kecy, nuda. ⬇️ 8%. 3️⃣ Třetí série je už jen nudná prázdná žvanírna, která se snaží vymačkat ještě něco, co by se dalo prodat. Nudné, mizerné, smrdící telenovelou, už nedívatelné. ⬇️ 2%. Celkově za 3 série: ⬇️ 8%
Vincent musí zemřít (2023)
Námět lze ocenit, zbytek je jedna veliká zdlouhavá nuda, obsahově o ničem, konec nedotažený. Tohle měl být spíše 15minutový krátkofilm, než tohle nabobtnalé cosi. ⬇️ 11%
Mary (2019)
Produkt na TV úrovni o rodince na loďce, kteříšto postupně zmagořují, bo v lodi bubák. Cypovina jak mraky. ⬇️ 5%
Taboo (2017) (seriál)
Telenovela o maníkovi, co mu začalo patřit cosi důležitého a nechce, aby k tomu přišli různí (podle něj) zloduši. Děj neobsahuje vlastně nic, jen si tam zdlouhavě účastníci poměřují ptáky a kují pikle. Jedna dlouhá vleklá nuda. První díl moc nezaujal, druhý jsem už jen proklikal, třetí nedokoukal, 4., 5., 6, a 7. vynechal a pak se jen podíval na výsledek. 90% vaty a zdržovaček, zbytek nepříliš zajímavý s kapkou násilí. Na tuhle bezobsažnou báchorku by byl i jeden celovečerák moc. Natož 8 dílů. ⬇️ 11%
Ripley (2024) (seriál)
Nezvládl jsem ani první díl. Děj je nicotný, 95% stopáže jsou prostoje a doplňují to neustálé nepříjemné střihy na nějaké krajinky nebo předměty. Vůbec mě to nezaujalo a ani mě nebavilo čekat třeba 20 minut než se konečně něco trošinku uděje a děj konečně o milimetr posune. Asi jakési umění. Pro mě určitě ne. ⬇️ 4%
Late Night with the Devil (2023)
Něco jako Možná přijde i kouzelník. Též tam furt jen žvaní a žvaní samé hovadiny. Ale ten náš starý pořad ve své šedivé době aspoň trochu zaujal nebo i pobavil, ale tenhle výtvor, to je jen protivné vykecané nic. ⬇️ 2%
Damaged (2024)
Taková berličková detektivka. Staroušci, pěkně pozvolna, pátrají, kdo je sériový vrah. Zdlouhavé, nic moc, s přetáčením dívatelné. ➡️ 42%