Recenze (3 908)
Suspiria (2018)
Mělo to být o 152 minut kratší.
Dívka v pavoučí síti (2018)
Zamindrákovaná fujbaba se tváří celý film nasraně, všechny přebije, chodí v kapuci a jezdí na motorce. Děj je takový guláš, že jsem toho moc nepobral.
Blood Bound (2019)
Blejt.
Solo (2018)
Protivně nesympatický týpek v úplně blbém filmu o úplně ničem. Nedodíváno, nedívatelné.
Cargo (2017)
Nudný, tupý, rádoby dojemný příběh a samá děcka.
Zlý časy v El Royale (2018)
Mohlo to být o hodinu kratší, moc prosrojů.
Gentleman s pistolí (2018)
Extrémně nudný film o seniorech, kteří vykrádají banky. Tempo odpovídalo věku hlavních protagonistů. Na většinu filmu jsem se díval 4násobnou rychlostí, aby to mělo normální rychlost.
Death House (2017)
Fatální sračka, hodnotím čistými 0%.
Gerald's Game (2017)
Slátanina.
Contratiempo (2016)
Velmi zdařilé, doporučuji.