Recenze (171)
Vyproštění 2 (2023)
uf.. nuda, nuda a nuda..
Kuciak: Vražda novináře (2022)
politická sračka, zneužitie silnej témy na manipuláciu davu.
Zpráva (2020)
dávam bod z milosti a rešpektu k téme... inak obrovitánska nuda, polovica filmu je o tom ako väzni stoja na buzeráku v mraze a druhá polovica je lese, cez ktorý väzni utekajú na Slovensko (nie ako je v popise k filmu, žiadne Československo neexistovalo). Keď už taký film nakrútiť tak mech to má súvislosti, nech sa divák dozvie viac o následkoch a riešeniach, ktoré potom prišli napríklad aj zo strany Slovenského štátu a Tisa... Celkom zaujímavý je v závere fakt, že gardista pomáha Židom.. celé to obdobie bolo zapeklité a nikto nemá gule to predložiť divákovi..
Krev a zlato (2023)
začiatok ako z Tarantina.. ovšem netrvalo to dlho.. to by museli byť iné herecké výkony, kamera i strih... ono je to skoro komédia.. akože brutálna partička SS, z ktorej vďaka trapným dialógom nešiel ani strach a s ťažkosťami odoláva jednému zranenému zbehovi, mladej farmárke a jej dementnému bratovi.. hudba fajn, občasný čierny humor fajn...
Hanna (2011)
Začiatok zaujímavý, ale pozor, potom sa to zvrhne na až slaboduchosť
Elita (2018) (seriál)
prvé tri série som zvládol, štvrtú už som zabalil hneď ako to začalo byť vysielanie TV LGBT
Až do nebes (2020)
Film o zbytočných ľuďoch, ich zbytočných problémoch, celé zbytočné
RRR (2022)
Po scéne v ktorej jeden proti tisícovému davu víťazí a ešte dokáže zajať osobu som musel ukončiť proces sledovania tejto akčnej drámy :) možno sa to nakoniec vyvinie inak, lebo 76% na ČSFD, ale to sa už nedozviem..
Kompromat (2022)
Svižné, ale prehnane propagandistické.. Scenárista si dal pekelne záležať, aby do Ruska už nikto nikdy po zhltnutí tejto pilulky nepáchol, skoro ako vo filme Hostel, po ktorom sa aj tvrdí US raperi zdráhali koncertovať v Bratislave. Rozdiel je, že Hostel bol výmysel, tu sa zrejme jedná o pravdivý príbeh, do akej miery, ťažko povedať. Btw: ísť na balet a sledovať tam párenie homosexuálov by som tiež nedal.
Proces (2019) (seriál)
konečne seriál z Európy bez LGBT a BLM... za čo plus * :) inak vcelku svižná detektívka, do poslednej chvíle som nemal jasno, kto a prečo... a o tom to je :)