Poslední recenze (22)
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Pokojne by som dala plný počet hviezdičiek, ale stará biela čerešňa to coverom Abby maximálne po*rala. Za to Lily James sadla rola mladej Donny ako uliata. :)
Hypnoshow (2019) (pořad)
Nemôžem uveriť, že som to zvládla pozerať viac ako desať minút. Snáď ani deti v pomocnej škole neuveria, že zúfalci na pódiu sú v skutočnej hypnóze. O Danglovi je škoda hovoriť, preráža dno snáď s každou reláciou, v ktorej sa objaví. Jedno pozitívum by som našla - hypno show ma naplno presvedčila, že vo svojom byte telku naozaj nepotrebujem.
Hotel Artemis (2018)
Keď sa v akčnom thrilleri plnom "drsňákov" o jedinú akciu postará 50 kilová ženuška v červených šatočkách, vieš, že je zle. Nie, žeby mi postava Nice vadila, aspoň sa Sofií dostala konečne o čosi normálnejšia úloha, bez zbytočného bodypaintu či plytkej storyline.