Recenze (116)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Ne, ve scifi opravdu nepotřebuju vidět ve slow motion sečení obilí kosou...
Expanze - Delta-V (2018) (epizoda)
Perfektni vyobrazeni Pomale Zony B-)
Game of Thrones: The Story So Far (2017) (TV film)
Perfektni shrnuti vseho duleziteho.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Ve spojení Star Wars dostalo Wars konečně ten správný význam. Je to válka! Se všemi stinnými stránkami. A tak to má být. Je to točené jiným stylem než ostatní SW filmy a funguje to. Za mě naprostá pecka. Včetně vazeb na Epizodu IV :-)
Kmotr (1972)
Minulý týden jsem dočetl Kmotra a po dlouhé odmlce se na něj podíval znova. Film je bomba, ale na knihu to opravdu nemá. V rámci stopáže to ale ořezáno být muselo, jinak by měl film 6 hodin :-)
Na ostří nože (1997)
Anthony Hopkins a jeho epická bitva s medvědem! :-)
Dokonalý svědek s.r.o. (2015)
I have a bad feeling about this flight! :-D
Teorie všeho (2014)
Tady jsou ty výkony Oscarový, ne jak v Imitation game :-)
Miluj souseda svého (2014)
Wow, Bill Murray si to střihnul jako Pan Herec! Divím se, že není v nominacích na Oscara 2015... Škoda, byl by velký favorit
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Za mně asi nejslabší Hobit. Nehledě na několik scén, které byly dovedeny až k absurditě....