Recenze (958)
Hempsters: Plant the Seed (2010)
K vidění: https://www.youtube.com/playlist?list=PLcGk4BvxbJ_-U7q9CbmeVkaS3TWi8Y85i Celkem zajímavý dokument o MARIHUANĚ. Skoro bezchybný dokument , u kterého jsem se rozhodně nenudil.
Železná maska (1929)
Superhypochondr (2014)
------ Další ----- nekoukatelná ----- nudná ----- a ----- nezajímavá ----- blbost.
Rocky VI (1986)
Tohle není dobrý. K vidění: https://www.youtube.com/watch?v=Fv3U_bB_-jE
The return of Dracula (1958)
Děj je průměrný , spíš než herci tak se mi ve filmu líbyli víc herečky , a film rychle uběhne. Jen občas ve filmu padne trochu nudná scéna na kterou se nedívá moc pěkně , ale jinak je to podle mě dobrý film.
Nocturna: Granddaughter of Dracula (1979)
Nebylo to úplně špatné , ale že bych na to koukal s otevřenou pusou ?? Tak to vážně ne ! Spoustu scén bylo dost nekoukatelných , a nudných. Carradine se mi ve filmu hodně líbyl jak to zahrál. K vidění: https://www.youtube.com/watch?v=F_o_8VmtIXM
Dracula (The Dirty Old Man) (1969)
Děj špatný , a ani Drácula se mi vůbec ve filmu nelíbyl. Popravdě se mi líbylo jen málo v tomhle opravdu , ale opravdu divném filmu. K vidění: https://www.youtube.com/watch?v=PvAHWcbmo_I
Dracula: The Series (1990) (seriál)
Souhlasím s Campbellem. Dracula byl v tomhle seriálu takový blb , co nic moc nedokázal. První díl byl koukatelný , ale od druhého dílu to šlo z kopce. První díl k vidění: https://m.youtube.com/watch?list=PLzovi87vDfzKv2XSYoFgIFd3JQpsErxMC&v=wc2Ji7pTcAY
Titanic: Answers from the Abyss (1999)
Průměr. Viděl jsem mnohem víc dokumentů o titaniku který byli lepší. K vidění: https://m.youtube.com/watch?v=gqSAAKlsDaQ
Sing, Cowboy, Sing (1937)
Herci i děj průměrný. K vidění: https://m.youtube.com/watch?v=mcHmubfwo1g