Oblíbené filmy (6)
Sedm (1995)
Jelikož moje záliba jsou kriminílky, tak tohle je jedna z nejlepších krimi co jsem viděla!!vynikající film!!!!
Šestý smysl (1999)
Úžasný duchařský film se skvělým koncem a výborným hereckým výkonem v podáni Haley Joela Osmenta,jak jinak než 100 % !!!!!!!!!!!!!!!
Vzpomínky (2006)
Zodiac (2007)
Další vynikající krimi!!!!
Madisonské mosty (1995)
Jedn z nejlepších romanťáku co jsem kdy viděla!!zaslouženě dávám 100 %!!!!
Avatar (2009)
Děj jako takový mě zrovna nenadchl,očekávala jsem něco lepšího...... žádná pořádná a zapamatovelná scéna se nekonala, ale nadruhou stranu jsem v životě neviděla nic krásnějšího a úžasnějšího!!! Jak všechno na ostrově zapadá do sebe,jak úžasně jsou vymyšlené veškeré rostliny, zvířata, prostě celá Pandora a to si zaslouží nejen můj obdiv !!! Bylo to pohlazení na duši!!!!!