Poslední recenze (228)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Zlý pacing a trochu prešpekulované s nejasnými motiváciami a plochými postavami.
Zelený rytíř (2021)
Wow
Oppenheimer (2023)
Nudaaaa....
Zlý pacing a trochu prešpekulované s nejasnými motiváciami a plochými postavami.
Wow
Nudaaaa....