Poslední recenze (57)
Mládí v hajzlu (2009)
za takový zmršení potenciálu by zasloužili producent se scénáristou a režisérem pověsit "no víte za co" co průvanu... Už to, že děj trilogie se smrsknul do půldruhý hodiny je přímo zvrhlý, odfláknutí celý záležitosti s Charlottou na pár facek a uchopení postavy Paula (byť Justin Long nebyl úplně napřesdržku) ukazuje, že nikdo z dotyčnejch tu knihu ani nečet, natož aby ji nedejbože pochopil... O nulový atmosféře, zmrzačeným závěru a mizerný muzice nemluvě... Nemám nic proti nezávislejm filmům, ale tohle vypadá, jako by si partička maníků z FAMU přijela na víkend zahulit na Mácháč a bokem si střihla pár scének na domácí kameru, aby měla na co balit buchty na pláži... Jedinej důvod, proč tohle neskončí v odpadu, je Steve Buscemi a dobrej casting na hlavní ženskou postavu... ale to je na filmový ztvárnění takovýho kultu proklatě málo...
Comeback (2008) (seriál)
Obvykle u český seriálový tvorby spíš brečim, ale po překonání jakýhosi apriori odporu, kterej sem si za posledních 15 let k produkci českejch komerčních (a v posledních letech bohužel i veřejnoprávních) stanic vypěstoval, jsem zkusil jeden díl, pak druhej a skončilo to tak, že sem za tři dny sjel všech 27... Některý díly jsou spíš průměr, ale některý fakt megazábavný a nenašel sem žádnej, kterej by mě nebavil vůbec... Pokud se scénáristům podaří udělat časem z Lexy trochu uvěřitelnějšího idiota, rád ještě hvězdu přidám...
Vinnetou (1980) (seriál)
Jedna hvězda za Pierra Brice, kterej musel bejt asi v hodně těžký finanční situaci, když se k tomuhle propůjčil...