Recenze (268)
Chirurgové (2005) (seriál)
Nekde v pulce sem se ztratila a pak se zas nasla o par serii pozdeji. 11 roku a Shonda me stejne porad dere nervy, ta baba je proste profik, posledni 2 serie zpomaluji na tempu tak cekam cim zas dostanu facku. Klobouk dolu.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Jeste prosim! O tu sarmatnost, boj, zvraty, aroganci, intriky, moc a krapet romantiky.
Roseanne (1988) (seriál)
Detska leta, prislo mi to tak nejak realny do jiste miry, porad lepsi jak zenaty se zavazky, holt sladke vzpominky.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Hvezda za snahu, obcas sem se zasmala. Proste me to nebavi a s Ashtonem to nabylo uplne krize. Mozna na to mel vliv i dabing, ale alergie se asi nezbavim.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
po 9 letech a porad se tesim na dalsi epizodu, sice uz ne tak moc, ale porad me bavi. Chuck u me byl naprosto mimo, jelikoz mam vaznou alergii na 2 a pul chlapa, ale BBT je jeho veledilo, sice asi neprekona pratele, ale to zhodnotim az casem.
Devious Maids (2013) (seriál)
Zoufalky u me padly do sedivych rovin, protoze me nebavilo jak se zacaly tahnout, kdezto devious maids me laka aspon tim, ze budu vedet kdo je zloduch. Ta so-so-soap-opera me rozesmiva, takze proc ne.
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
4*, sjizdim o jednu neb dalsi serie uz jsou celkem nezazivny a zacina to byt ohrana pohadka.
Vražedná práva (2014) (seriál)
Prvotni nadseni pomalu upada. Konec 2 serie uz vytahujou z paty vsechno co se da a porad uroven pada dolu. Uvidim co ta dalsi, ale moc nadeji tomu nedavam.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Po 3 seriich me rozbreceli - co nastartovalo jako legendarni show skoncilo jako opad. Dodivala sem se jenom, proto abych se dodivala, a byla to ztrata casu. Ted uz na to mam alergii hlavne v podani ceskyho dabingu. Ponechavam hvezdy za perfektni start.
Zkáza krásou (2016)
Boj mezi tim, jak mam herecku zafixovanou v hlave jako hvezdu, symbol krasy a uspechu z jejich filmu a potom zbytek jejiho osudu a nestastny konec. I kdyz pro me tak oblibena nebyla, je to spis sila toho pribehu a jmena z okoli, nez vylozene sympatie k herecce ac naprosto prvotridni. Jako dokumentarni film nic moc podani, ale dulezitejsi pro me byl v tomto pripade obsah. Prijde mi, ze hodne hodnoceni k tomuto filmu a druhe adaptace od Rence je spis hodnoceni Baarove jako takove, nez hodnoceni filmu jako takoveho. PS: pravda je vzdycky nekdy uprostred.