Poslední recenze (897)
Oktopus - Nikita (2023) (epizoda)
Tempo prípadu je pomalé, dej málo napínavý. Herci, ktorým výkony uznávam, ma nezaujali. Ďalšie diely asi vynechávam.
Pirát (1958)
Yul Brynner takmer na nepoznanie (rýchlo som si uvedomila, že ho poznám len vďaka jeho najznámejšej postave). Vyrozprávaný príbeh sa podľa popisu zakladá na reálnych faktoch. Jeho prevedenie však na mňa pôsobilo lacno – ach, tie kulisy. Pochybné romantické pletky a priemerné herecké výkony bolo to, čo takmer „Bukaneera“ potopilo.
Columbo - Zapomenutá dáma (1975) (epizoda)
Grace Wheeler Willisová: „Chcete sa k nám pridať? Premietame film.“ Columbo: „Ďakujem veľmi, veľmi pekne. Nie, nemôžem. Je nedeľa a ja som sľúbil svojmu psovi, že ho zoberiem do parku.“ Janet Leigh dobre vyzerá a je mrštná, ale vek by som jej veru neuhádla! Tento diel ukrýva šťavnatú dávku humoru, okrem klasických Colombovych bonmotov (snaha Colomba vyhnúť sa pravidelnej kontrolnej streľbe a zapojenie psíka do prípadu). Príbeh je v konečnom dôsledku aj dojemný – už jeho názov napovedá pointu.
Poslední deníček (71)
Tretí deň - Aj keby nekvitol fík
Benjamín, chýbaš. Hore je už dobre, však?