Poslední recenze (10)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Zack Snyder se snaží dohnat špatný scénář digitálními efekty a epickou hudbou - bohužel to nestačí. Dvěma novým postavám od DC by se zasloužilo dát vlastní startovací filmy. V tomto snímku nedostaly dostatečný prostor, jako tomu bylo u Supermana v Muži z oceli. Vše ostatní mi přišlo strašně chaotické, utahané a bez myšlenky. Stejně jako kryptonský záporák. Teď si jdu pustit Temného rytíře abych vytěsnil Bena Afflecka jako Batmana z mé hlavy.
Terminator Genisys (2015)
Pěkně velká blbost. Byl bych radši, kdyby nic takového nikdy nevzniklo a peníze, které tu byly vyhozeny z okna, byly darovány hladovějícím dětem do Afriky. Normální člověk přeci tohle nemůže vymyslet. V tomto díle byla vytvořena nová alternativní dějová linie, ve které se John Connor spojí se Skynetem. Aby toho nebylo málo, tak bojuje se svými rodiči na život a na smrt o zkázu světa. Ano, čtete dobře. Kdyby jednoho z nich zabil (pár takových chvilek tam bylo) tak by se přeci nikdy nenarodil. Bylo mu to úplně jedno. Plně chápu proč už Arnold nechce na dalším díle spolupracovat. Značku a kvalitu, kterou tato série měla je pryč.
Labyrint (2015) (seriál)
Překvapení pro mě veliké. Česká televize s Jirkou Strachem nám naservírovali seriál, který nemá v Čechách obdoby. Velký potenciál byl vidět už u prvního dílu. Škoda jen toho konce.