Recenze (18)
Peklo (2021) (seriál)
Přiznávám, že jsem nepochopil motivace a chování některých postav a ta fanatizace společnosti mi připadala tak nějak kostrbatá a neuvěřitelná. Přišlo mi to celé divně nelogické, nic se nevysvětlilo (možná jen mě), a je škoda, že celých šest dílů se směřuje k tomu, že bude (zřejmě) druhá série... Dvě hvězdy za atmosféru a digitální efekty.
Futurologický kongres (2013)
Pět hvězdiček za hranou část, tři za animovanou (zřejmě sledovatelné jen pod vlivem psychotropních látek :-) ). Scéna snímání Robin byla luxusní a dojemná.
Cesty domů (2010) (seriál)
Nikdy to nebyl žádný skvost české seriálové tvorby, ale s přibývajícími díly a obměňujícími se postavami seriál ztratil jakékoli napětí, nijaká dějová linka obalená šílenými dialogy, kterým ani ti lepší herci nedokážou přidat na uvěřitelnosti. Rozplizlý, bezcílný blábol. Ono se není čemu divit: http://www.iprima.cz/cestydomu/rozhovor-se-scenaristy
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Za pana Preisse hvězdičku. Hrušínský je výsměchem herectví a Jiřina B. by si zasloužila klidný herecký odpočinek ( to, že si předkus a paruku naprojektovala sama, jí budiž přičteno k tíži). Chtěl bych znát položky rozpočtu téhle "perly" pohádkových počinů placené z jejich našich peněz České televize. Pohádka sama o sobě byla dějově tragická a s neustálým Křemílkovským pitvořením se stává horkým kandidátem na první místo v soutěži Psychický otřes roku 2013.
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Pokus o napodobení Mužů v černém zkřížených s Krotiteli duchů. Krom pár vtipů nevidím nic přínosného ani originálního.
Transformers 3 (2011)
Může vůbec tenhle potřetí louhovaný sáček čaje někoho zaujmout?
Babovřesky (2013)
Omalovánková slátanina, která přetavila kultovní věci z Hoštic do šílené karikatury z Babovřesek. Pan Troška definitivně ztratil soudnost a pokud někomu dělá radost strávit v kině 133 minut žvatlání, vřískání, běhání, zrychlování, výbuchů, nesmyslných dějových zápletek, přijde si na své. Pokud uvidím druhý díl, tak jen ze studijních důvodů, kam až se může úroveň "letních komedií" posunout... Budiž očekáváním spojeným s novou letní komedií pana Z.T. země lehká.
Co v detektivce nebylo (2013) (TV film)
Opravdu nemá Česká televize k dispozici jiného herce než pana Donutila? Nic proti němu, ale už je trošku únavné mít neustále na obrazovce ten samý obličej. Nechce mi snad nikdo tvrdit, že jiní herci by to nezvládli stejně nebo lépe než on... Jinak inscenace nebyla žádný zázrak, možná kdyby se násilně nepřenášela do českého prostředí a současné doby, byla by snesitelnější. Stylizace Martina Dejdara pro mě navíc byla za hranicí srozumitelnosti.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Forma tentokrát přebila obsah a zvláštní kouzlo světa Star Trek bohužel chybělo...
PanMáma (2013) (seriál)
Po shlédnutí prvního dílu: Chvilku mi trvalo si zvyknout na zvláštní projev Panmámy v podání pana Šteindlera a měl jsem chuť to nedokoukat. Pak se ale objevila Vanda Hybnerová a tak nějak jsem si řekl, že tomu dám šanci. Nakonec jsem se několikrát i zasmál a rozhodně se podívám i na příští díl. Humor je to hrubozrnný, až černý, možná občas příliš tlačí na pilu, ale doufám, že se to trochu vystříbří. To, že se stejně jako v případě Heleny jedná o licenci zahraničního seriálu, bylo známo už předem, bohužel asi máme nedostatek autorů, kteří by vytvořili originální český sitcom. Na druhou stranu, zas tak hrozně to natočené není a herecky to také není katastrofa. Takže zatím tři hvězdy, v budoucnu možná uberu, možná přidám.