Recenze (154)
Dort (2014)
Neviděla jsem začátek,ale myslím,že to ničemu neuškodilo.I tak mi přišel film celkem nudný a nějak o ničem.Aniston mám ráda,ale tohle se moc nepovedlo
Příběh lesa (2015)
V tomto příběhu člověk vidí,jaký jsme pro tuhle krásnou planetu zlo..Příroda si sama vystačí i bez nás,protože mi jen ubližujeme,ničíme..
Kiri a Lou (2019) (seriál)
Docela se i s dětma nasměju.Celkem hezká pohádka..
Bohemian Rhapsody (2018)
Pláču,že jsme přišli o takovou ikonu..Film byl naprostá senzace
Láska na druhý pokus (2004)
To jako fakt??Pustila jsem si film na odreagování,nevěděla jsem,o co jde a ono to skončí takhle,si že mě děláte srandu ne..Takovéhle konce nesnáším
V síti (2020)
Strašný,tedy ne dokument,ale to,kolik parchantů je mezi námi a kolik jich může ublížit mým dětem.Úplně se děsím jejich dospívání a co nás s ním čeká..
Osm statečných (2006)
Tohle není film pro mě,jakmile jde o zvířata,tak bulim ať se děje co se děje.A ještě když tam nějaké zvíře umře,to už nedávám,takže jsem to viděla tak na půl a i to stačilo,abych zase řval,jednou a dost
Avengers: Infinity War (2018)
Co to??Tam to mizelo jak v černý díře..To jako fakt museli udělat tak krutý??!!Jsem spokojená,super akce,výborný děj,vtipné dialogy,i když šlo do tuhého a prostě pecka,avengers miluju..
Zrodila se hvězda (2018)
Neznám sice dvě předchozí filmová ztvárnění,ale musím říct,že tohle bylo božské.Gaga je zpěvačka každým coulem a Cooper má charizma na rozdávání.Takže to opravdu stojí za to film vidět a užívat si skvělé ztvárnění postav a výborných textů písní a k tomu perfektního zpěvu..Jediné,co mě zklamalo je špatný konec,ty já špatně snáším.Ale sláva je svině a každý se s ní popasuje jinak..Výborný film
Daleko od hlučícího davu (2015)
Jak já miluju romanťárny a jak moc miluju šťastné konce,takže jsem byla nadšená z nádherného filmu..Krásné a asi si přečtu i knihu