Oblíbené filmy (8)
Vzpomínky na lásku (2004)
Nevím co napsat.. Beze slov prožít tenhle film, a potom se snažit složit nazpět do původního stavu. A nevím, jestli budu mít sílu znovu někdy vidět druhou polovinu filmu. "Každý den budeme začínat od znova.."
Narušení (1999)
Co na to říct? Jsem ambivalentní, a je mi to fuk.
Zodiac (2007)
Noc plná zázraků (2011)
Veliké vánoční překvapení.
Noční motýl (1941)
"Noční motýl v lásce znamená, že je marná, že je ztracená, letí, letí, do tmy odletí. Láska je radost i prokletí." S motýlí lehkostí natočený film o bolesti a zklamání z nenaplněné lásky.
Howlův kráčející hrad (2004)
Bílé peklo (2001)
Hledání Země Nezemě (2004)
Pamatuji si, když jsem viděla film poprvé. Po dlouhé době jsem si pobrečela u filmu, a ty slzy za to vážně stály. Film je pro mě jednoduše výjimečný, a řadím ho mezi nejlepší.