Recenze (43)
Napoleon (2023)
Mě se to líbilo a to moc. Joaquin Phoenix excelentní. Všichni co to tady kritizují at jdou doprdele!!!
Spotlight (2015)
Tenhle film by meli videt vsichni co chodej kostela! Je to opravdu hnus ale bohuzel realita!
Pozemšťan (2007)
Hodne zajimave k zamysleni. Jeste dlouho jsem nad tim potom premyslel. Zejmena vsichni ti co v nedeli chodi do kostela a zpivaji a poslouchaji tam ty pohadky by se na to meli podivat a treba zjisti, ze je to opravdu nesmysl a ze ani Jezis by to nechtel 🙂
Sedm životů (2008)
Pekny pribeh. Will opet nezklamal. Me film hlavne zaujal z osobnich duvodu a je tam pekne videt, ze kdyz clovek neco posere tak se to da vzdy napravit! Samozrejme je to film takze je to prehnane, ale naucne to je myslim dost!
Millerovi na tripu (2013)
Nic moc. Po pravde jsem cekal vic. Zasmal jsem se asi dvakrat. Za me 50 procent.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Tyhle filmy na pokracovavi po letech dopadaji vetsinou katastrofalne, ale zas takova katastrofa to nebyla a parkrat jsem se i pousmal. Za me 50 procent.
Mladí jezdci (1989) (seriál)
Konecne jsem to nasel. Serial meho detstvi. S otcem jsem videl kazdy dil a muj oblibenec byl Cody. Dodnes si pamatuji ze jeho fotku z novin jsem mel nalepenou ve skrini ale mechapu kde jsem ji vzal, to si uz nepamatuju.
Conan (1997) (seriál)
1 hvězdu za Ralfa mel slušnou formu.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Viděl jsem jeden díl když to dávali na nové a dá se k tomu říci asi tohle hnus blejt a srat!
Tele Tele (2000) (pořad)
Prvni serie byly supr a nektere dily primo dokonale a nektere reklamy treba na stoprocentni sadlo na to se nezapomina. Bohuzel dalsimi dily se kvalita zhorsovala, ale i tak za me ctyri hvezdy a tak 75 procent.