Recenze (46)
Nevěstina máma (2024)
Voničem
S tebou nikdy (2023)
Perfektná romantická komédia. TOP
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Leňochody!
Trollové 3 (2023)
Asi najslabšia časť. Málo Mr.Dinklesa :(
Ochránce (2005)
Dnes už legendárny film🥰
Sváteční rande (2020)
RYAN GOSLING [skoro]
Protivný sprostý holky (2004)
Dobre som sa nasmial. Milujem štýl rozprávania príbehu
50x a stále poprvé (2004)
Rozplakal som sa 3x :(
Pařba v Bangkoku (2011)
Najlepšia časť tejto trilógie
Invalida (2023)
Najlepší slovenský film, ktorý som videl v poslednej dobe. Naozaj krásne natočené a do toho aj trefne vtipné.