Recenze (59)
Podivný případ Natalie Grace (2023) (seriál)
To je strašnej deb*l ten Michael, heeeerečka. Viděla jsem o případu hodně, tady je to všechno hodně podrobně, ale taťuldovi nevěřím ani ň
Kamarád taky rád (2011)
Na starý kolena přihazuju pátou hvězdu, jsem měkká jak playdoh.
Mrazivá past (2021)
Pipinovina jak zvon, ale mam rada Liama.
Dávná známost (2018)
Konverzační nuda...
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Nejlepší na celým seriálu je úvodní písnička...
Zombie Shark (2015) (TV film)
Tak to bylo něco.
Převrat (2015)
Řvala jsem u toho jak děcko a bylo mi skoro celej film na blití, takže za mě dobrý. A Pierce a Owen stárnou do krásy.
Potomek (2019)
Bála jsem se pak vlastního děcka...
Manželská historie (2019)
Čekala jsem to lepší. Chlapeček byl tak nesympatickej, že jsem se divila, že se spíš nesoudili o to, kdo se ho zbaví...
Léto 84 (2018)
Boží soundtrack