Recenze (538)
Ďábel (2010)
To nízké hodnocení na csfd (v době kdy ho píšu je to 66%) mě trochu překvapilo. Velice pěkně rozehraný komorní thriller. Kdyby stejnou látku natočil kupříkladu v 60tých letech Hitchcock (např. s Gregory Peckem v hlavní roli) byl by to dnes nejspíš kultovní snímek. V dnešní době, kdy se na nás valí jeden film za druhým tento snímek trochu zapadl. Což je škoda.
Život i smrt porno bande (2009)
Uhh... hranice hnusu a dekadence byly opět překročeny. Stáhnul sem, viděl sem, zvracel sem, smazal sem... Nicméně zdá se, že ze Srbska k nám míří nová filmová vlna přinášející více či méně stravitelné porno-horory :o)
Hrozba z temnot (2009) (TV film)
Po Paříži běhá přerostlej netopýr a dělá z pěknejch ženskejch tatarák... v patách mu je prkený a trapný Eric Balfour, vyšinutý kněz s odstřelovací puškou, totálně neschopný kameraman a blondýna :o(
Mzda strachu (1953)
Je to šedesát let staré, černobílé a trvá to přes dvě hodiny... ale postupně mě ten snímek začal vtahovat do děje tak, že sem nebyl schopen odtrhnout oči od obrazovky (vlastně monitoru). V době kdy se u nás točily barevné, rozjuchané filmy propagující úspěchy socialismu stvořili francouzi tenhle dokonalý thriller, který ani po šesti desetiletí neztratil nic ze své napínavosti.
Zoom: Akademie pro superhrdiny (2006)
Tohle je smutné, měli Tima Allena, Chevyho Chase a výborný námět... a dopadlo to příšerně. Infantilní, naivní gagy jak pro pětileté děti, hloupý patos a nesmyslné zvraty děje. Obtloustlý Chevy Chase zredukoval svoji komiku na pouhé poulení očí a Tim Allen působí co chvíli bezradně nad stupidními dialogy :o(
Zack a Miri točí porno (2008)
"Jsem chlap, dej mi dva nanuky a gumičku a já už to nějak ošukám..." Tohle je ta nejlepší romantická komedie jakou sem kdy viděl... no minimálně ta nejvtipnější. Elizabeth Banks je vážně kočka i v bombarďácích :o)
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Výborná adaptace skvělého detektivního románu...
Cesta do pekel (2009)
Zajímavou detektivku inspirující se u americké drsné školy sráží do kolen nedopečený scénář a vysloveně slátaná pointa... škoda, mohla to být skvělá podívaná.
Pekelná jízda (2008)
Při natáčení tohohle snímku museli být snad všichni totálně zhulení... je to jen nuda, kozy, nikam nevedoucí bláboly, nuda, kozy, bláboly a zase kozy...
Hra na vraha (1980)
Celkově trochu zklamání. Začátek mě namlsal. Z těch harantů mi totiž běhal mráz po zádech, pak však dlouho, dlouho nic a když už sem si myslel, že v tom hororu snad nikoho nezabijou, tak se to konečně rozjelo. Jenže to už se film chýlil ke konci a oběti i vrah působili, že to chtěj mít rychle za sebou :o(