Recenze (536)
Kancl - Proces (2007) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů, samotnej proces, pingpong s Dwightem :)
Quantum of Solace (2008)
Podstatně slabší než Casino Royale, Olga Kurylenko tu není tak osobitá jako byla Eva Green v minulém díle i zápletka je značně jednodušší.
Narušitel (2019)
Za Dvořáka *, i když ani on, chudák, neměl, co hrát a hrál svým klasickým stylem. Ani tomu Zindulkovi jsem to nevěřil, natož pak duu Arichteva - Neškudla, které museli do hraní snad nutit, i když těžko říct, jestli za to nemůže scénář. Na rozpoznání dobových nesrovnalostí jsem moc mladej, nicméně skok o 15 let bez sebemenší snahy o "zestárnutí" herců a pak skok o dalších 30 let, kde najednou zestárne hlavní hrdina o 50 let mě pobavil. Na výbuch pochopitelně nebyly peníze, ale "zanedbaný" letadlo, který je naprosto v pořádku, akorát je přes něj hozeno několik hadrů a maskovací síť, to šlo udělat líp i zadarmo. Letadlový scény jsou přehnaně dlouhý, to tu zmiňuje každej, navíc z toho strašně civí, že herci (logicky) nepilotovali sami. Ani dvojnásobná scéna se "zastrašením" narušitele mě nijak nezaujala.
Chlast (2020)
U prvních dvou třetin jsem se smál jako idiot, pak mě trochu zaskočilo zpomalení a zvážnění děje, ale konec a hlavně finální scéna s luxusním Mikkelsenem mě potěšily.
Dark - Nekonečný cyklus (2019) (epizoda)
Tohle by byl krásnej poslední díl :)
Dark - Ztráty a nálezy (2019) (epizoda)
"Nemůžu uvěřit, že ses vyspala s mým manželem i synem" :D
Černé zrcadlo - Nenávist národa (2016) (epizoda)
Absolutně nechápu to přehnaně dobré hodnocení, je to zdlouhavý, úplně by se to vešlo do 50 minut, naprosto předvídatelný, klasicky hloupá, prolhaná vláda, neschopná policie a génius s "vyšším poselstvím"...
Vis a vis: Hotel Oáza - Nesnáším citlivky (2020) (epizoda)
Tvůrci mají asi nějaké špatné zkušenosti s muži - sexisty, protože jinak nechápu, proč je tam tolik úchylů.
Vis a vis: Hotel Oáza (2020) (seriál)
Začátky dílů, věnující se minulosti, jsou skvělý, nová zápletka o krádeži diamantů je tak za jednu hvězdičku.
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) - Špatný člověk (2019) (epizoda)
Sandoval <3