Recenze (536)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Je to taková delší a horší normální OMS. Je fascinující, jak se český národ "nahrnul" do kinosálů na tenhle "film", kolik lidí se nechalo strhnout naprosto průhledným marketingem. Jako film je to strašný, scénář stojí za prd, herecké výkony obstojné, ale ostatním to kazí Kamil v "hlavní roli". Chválení kamery nebo střihu mi přijde nemístné, ten film nic moc extra nepředvedl, původní OMS byly natočené líp. Nicméně se člověk občas zasměje i očividným nesmyslům a lecco filmu odpustí. Lituju ale všech lidí, kteří za film utratili sebemenší peníze (někteří určitě i několikrát) a nedejbože pokud se někdo zúčastnil "honu na milion dolarů". Vyložená sračka to ale rozhodně není a ani mě to nedonutilo během sledování vypnout. Na rozdíl od pána prstenů :D
Všude dobře, proč být doma (2009)
Zde se opět ukazuje, jak velký mají vliv jména tvůrců na hodnocení jejich díla. Pár vtípků film sice obsahuje, ale ani na poměrně krátkou stopáž to nestačí a film tak celkem nudí. Myšlenka je jednoduchá, během filmu se opakuje několikrát, akorát v jiných kulisách. Takový TV film, který se dá sledovat jen jedním okem.
Zabiják (2023)
Na Finchera velmi nemastné, neslané. Horko těžko 3 hvězdy.
Ted Lasso - Pro děti (2020) (epizoda)
Díl, kterým si mě seriál získal.
Silo - Holstonova volba (2023) (epizoda)
Seriál se rozhodl značně se odchýlit od knižní předlohy, takže zatím celkem zmateně nakračuje kolem zápletky, jsem zvědavý jak moc se tvůrci odchýlili a kam sérii zavedou. Přestože se mi stále kniha zamlouvá víc, mě to narozdíl od některých kolegů nijak extrémně neuráží.
Silo - Den osvobození (2023) (epizoda)
Jakožto současný čtenář knižní předlohy se mi zatím knížka zamlouvá víc, tady je to strašně roztahané a v důsledku toho nepatrně zmatečné. Doufám, že seriál zrychlí tempo a vynechá některé nepodstatné postavy viz George.
BoJack Horseman - Pif paf (2016) (epizoda)
Bojack Horseman X House of Cards
Ted Lasso - Keksy (2020) (epizoda)
Začínám si jednotlivé postavy oblibovat, tempo je ale stále vlažnější.
Let (2012)
FIlm začne asi nejlepší letovou—filmovou scénou, kterou jsem kdy viděl, kdy jsem byl opravdu napnutej do poslední chvíle. Potom dlouhou dobu předvídatelná nuda, pak jsem byl až chvíli napjatej u scény s druhým hotelovým pokojem a nabušeným minibarem a úplně na konci při přiznání při výslechu. Kdyby měl film 60 minut, mohlo by jít o jeden z nejlepších filmů. Takhle je to jen pár dobrých okamžiků, vyplněných zbytečnou vatou. Protože mě ale zmíněná vata příliš neurážela, nemůžu dát dvě hvězdy.
Ted Lasso - Úvod (2020) (epizoda)
Trochu slabší, ale funkční pilotík.