Recenze (248)
Temný rytíř (2008)
Marha, hotová valhalla. Nebo. Poriadny letný nárez, prvý film pri ktorom som mal erekciu z jeho dokonalosti. Achab!
Hard Boiled (1992)
Neskutočne živočíšna akcia, striekajúca krv a poletujúce kúsky mäsa.
Purpurové řeky (2000)
Pokial niekto chce vidieť francúzsku kriminállku s dobre zvládnutým dejom, atmosférou či akčnými scénami, tak by som medzi prvými troma odporučil práve purpurové rieky.
Zmije (1994) (seriál)
Posledná za to že McCaffrey nadaboval Maxa Payna:-)
Robotí superopice v akci! (2004) (seriál)
Hrozné, debilné, chujové, čo z mojich detí vyrastie keď budú pozerať takéto sračky? Neskôr začnú počúvať hiphopovú hudbu, či budú chodiť ako nejakí zasraní emáci? Superkonský čurák vpred!
Largo (2001) (seriál)
Už len za tú nabušenú zvučku je jedna hviezdička.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nádherný príbeh. Všetci čo tu opisujete extázy, orgazmy......nájdite si frajera/ku:-)))
Desperado (1995)
"Vaše pivo chutí ako šťanky!" - "Veď doňho aj štíme!"
Miami Vice (2006)
Môj chtíč ostáva neuspokojený.
Lví král (1994)
Ako decko som bol na tom dvakrát v kine. Nezabudnuteľné.