Oblíbené filmy (9)
Black Widow (2021)
Cruella (2021)
Avengers: Endgame (2019)
Když jsem byla v kině snažila jsem se nebrečet ale doma jsem ty slzy pustila jako zájem o matiku........
Avengers (2012)
Spider-Man: Homecoming (2017)
Sám doma (1990)
Hřebík do nohy, opálená hlava žehličkou a nej hláška ,,Harry proč vypadáš jako opelichaný kuře???" Prostě nejjj.