Poslední recenze (5)
Volání netvora: Příběh života (2016)
Na tento film jsem se moc těšila. Zaujal mě trailer a výborná hodnocení diváků tady ve Španělsku. No a výsledek? Popravdě řečeno jsem od filmu očekávala mnohem víc. Celý děj mi bohužel přišel velice „light“. Byla jsem připravená vidět hrozné emotivní drama podpořené navíc jistě úžasným hereckým výkonem Sigourney Weaver. A vono h**no. Dávám tři hvězdy za originalitu, za suprově vytvořeného netvora a taky za krásný song od skupiny Keane - Tear Up This Town (který mimochodem ani nezazněl při závěrečných titulcích..divné).
Ach, Carmelo! (1990)
¡Ay, Carmela! je výstižným náhledem do dění španělské občanské války. Těm, kteří neví „vo co v té válce šlo“, doporučuju informovat se předtím, než si tento film pustí (pro lepší pochopení děje). Jinak já osobně nechápu, jak tu někdo v komentářích může tvrdit, že se jedná o komedii! Pár vtipných momentů tam samozřejmě bylo, ale s velmi hořkým nádechem. A právě ta hořkost se nevtíravě nese celým filmem, což jenom dokazuje brilantnost režisérova zpracování. Dávám 4*.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Po dlouhé době nový film, který mě nezklamal. Hodně se mi líbilo realistické zpracování, nádherné drsné zimní scenérie a naprosto skvěle vytvořená 3D medvědice, při jejímž útoku na chudáka Lea jsem ani nedýchala. Po celou dobu sledování filmu jsem cítila napětí, netrpělivost, soucit a ke konci pocit zadostiučinění. Myslím, že za tuto roli si Leo toho Oscara opravdu zasloužil. Taky bych chtěla vyzdvihnout úžasný herecký výkon „Billa Weasleyho“, kterého jsem nejdřív nemohla v roli kapitána poznat - zahrál to perfektně (což se ovšem nedá říct o Willu Poulterovi (alias Grinchovi), který se podle mě do 20. let 19. století s tím svým ksichtem vůbec nehodil).