Recenze (52)
Viva la Bam (2003) (seriál)
Seriál v ktorom vystupuje Bam Margera, Ryan Dunn no sem tam sa tu stretnu aj ine hviezdy z jackass the movie napr.jason acuňa,Johnny Knoxvile,steve-o atd.Bam má ale riadne šibnuté nápady ale nebiť tých nápadov tak je tento serial oničom.CHuda jeho mama a otec phill margera ktorý sa stávaju terčom večiny jackassov.Podla všetkých tých vil čo sa vystriedalo v tomto seriali usudzujem že skateboarding mu pekne vynáša money.
Good Burger (1997)
Celkom v pohode odychový film s dvoma tupcami. Môžme si povšimnúť ako je to naozaj stími fastfootme a výrobou hamburgrov -proste nehigienické prostredie a material je rôzne svinstvo- . No 2 krát by som si tento film určite nepozrel pretože ma chvílkamy dosť nudil.
RRRrrrr !!! (2004)
Tento film ma len veľmi slabo bobavil.Bolo tam pár vtipných hlášok no aj tie sa stále len dokola opakovali. Nerozumiem ako sa nato mohol dať nahovoriť Gérard Depardieu.Tento film je hanbou francuzkeho humoru.
Drž hubu! (2003)
Mmmm zaujimavé spojenie jeden profesionálny vrah a druhý mentál.A vďaka tomutu je táto komédia jedna z najlepších francuzkych komédí.konečne film s vinikajúcim hereckým obsadením.
Showtime (2002)
Zaujimavý dej no dosť nudný. Tento film si zaslúži *** len vĎaka Eddiho vtipným poznámkam.
Auta (2006)
Film je prikrášlený krasným prostredim a s dojemným dejom.na tej animáci si dali zaležať veru.
Policejní akademie 5: Nasazení: Miami Beach (1988)
Predchádzajuce dieli boli lepšie no nevadí .No veľmi ma mrzý že tu už nehra mahoney.
Policejní akademie 6: Město v obležení (1989)
na tomto dieli je hádam asi len najlepšie ked michael winslow prectiera že je robot . Ináč je to dosť nudné
Kdo hulí, ten umí (2001)
Juhu method man sa dobre odpálil na natačani , bola to fakt super komédia. Toľko ganji pokope hm neuveritelné
Rowan Atkinson živě (1992) (TV film)
Super super super a ešte raz super. Rowan sa znova ukázal ako ten najlepši komik na celom svete.