Recenze (36)
Barbie (2023)
Greta naprosto balancuje mezi komedií a filosofií, bohužel balanc je držen první půlkou s přesahem a druhou půlkou stupidity. Větší hype je zárukou zklamání. Pozitivní určitě je vznik titulní písně, která je naprosto podmanivá.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Od druhé série naprostý úpadek kvality a značně generativní motivy a děj. Naprostý apel na cliffhangery s pouhou snahou o vyvolání wow efektu, bez jakékoliv smysluplnější vidiny za ním.
Aquaman a ztracené království (2023)
Film se určitě může pyšnit svým charakteristickým vizuálem, který se vypálí do zorniček mnoha diváků. Trochu mě nabádá prosincová premiéra k paralele s polárním expressem, který byl zjevně velkou inspirací kvality CGI, o to větší překvapení je srovnání generovaných obrázků s řemeslnou prací na realných maskách písečných lidí. Ve zkratce, hloupé a škaredé.
Anatomie pádu (2023)
Atmosfericky vybudovaný napínavý film, který nabádá diváka k otázkám, o tom co pravda je a co stojí její obhajoba. Opravdu skvěle napsané postavy, kterým jde věřit jejich vývoj a rozhodnutí. Půl dollara nedostanu dlouho z hlavy (což je paradoxně i pozitivní bod, instrumentálně jsem ho dlouho neslyšel)...
Silo (2023) (seriál)
Krásně předvedená adaptace knihy. Jde vidět, že pro team Applu to byl opravdu lovebrand a rukou původního autora se nechali silně inspirovat. Ačkoli se jedná o adaptaci, svůj autorský a oproti knížce rozlišný vypravěčský styl jde vidět.
Obi-Wan Kenobi - Část IV (2022) (epizoda)
Ultra oceňuju bigballs a fivehead plans na ušetření kapitálových výdajů za sraní na jakékoliv obranné mechanismy na základně! Úplně si dokážu představit architekta s výkresama jak předvadí jeho návrh Anymu a ten se nasere protože vidí že pimprlín zapomněl na defensivní stránku věci a začne ho škrtit až architekt v poslední chvíli u posledního dechu vyhrkne vy nic takového nepotřebujete Vás se všichni bojí ooo velikýýý aaaaauchascdhaspdfa a Any si řekne já to máš kurva pravdu mě se všichni bojí a nikdo si nedovolí mě ohrozit Muhahahaha! vííc kreditůů pro mě
Jak na... s Johnem Wilsonem - Série 1 (2020) (série)
Brilantní... Dokumentární pojetí autorových zamyšlení, které díky rozmanitosti NY obyvatelstva a samostatného NY vedou k zajímavých oslím můstkům, díky kterým můžete vidět probíranou problematiku z jiných neotřepaných perspektiv. Super angličtina, super prostřihy, humor, neotřelost fakt super bomba. Doporučuju kudma chodím jednoznačně 5/5.
Nejhorší člověk na světě (2021)
Super příběh s dobrou zápletkou a pro mě poměrně neokoukanými tématy a motivy. Jsem moc rád, že se film snaží držet na zemi a ztvárnit autenticky, ale i atmosfericky emoce a děj. Což je možné díky hercům, kteří ve filmu vystupují tak živě až jen to jde a při sledování pohyblivých obrázku se cítíte jako byste se dívali na reálné postavy s reálnými umysli, motivy a emocemi. (někteří recenzenti hlavní postavu častují jako nesympatickou osobu, do které se nedokáží cítit. Ano každý má subjektivní cítění to nepopírám, ale absolutně nechápu odkud pramení.) 5/5
Batman (2022)
Laškuju jestli má smysl srovnavat Nolana a Reevese u zpracování. A tak sakra, že jo! Tak podobný film a Reevese vychází defacto ze všech a nejvíce ze všech z komiksů a přitom má neotřelý styl. Batman od Reevese a od Nolana poměrně podobnej, ale přitom naprosto jinej. Například výběr herců, Christian Bale naprosto sedí u Nolana fakt, že je to herec, kterej tam pasuje jak ulitej (i swear to god, SWEAR TO ME!) a nedokážu si ho představit v novým Batmanovi od Reevese, kde mi naprosto sedí Patizón, jakožto zelenáč, kterej se hledá. Ale za mě preferuju novýho Batmena od Nolenovýho a to hlavně kvůli té motivaci a tomu napětí, který je tam až do konce dost vysoký a taky naprosto super zpracovanej Evil guy to se málo kdy už vidí... (BTW warner logo ve stylu batmana #designwankignbomb, ale blil jsem z toho klasického na konci). (BTW z toho srování bleju taky dělá to tu každej, ale možná budu mít i trochu jinou interpretaci toho již zmíněného) 4,5/5