Recenze (11)
Šťastny ať jsou všechny bytosti: Míla a Eduard Tomášovi na chatě a v Lucerně (2021)
Tady jde hlavně o obsah, který je podstatný. Forma byla trochu horší, ale to nevadí.
Pianista (2002)
Řemeslně skvěle zvládnutý film, ale necítil jsem z něj žádné emoce. Ve scéně před transportem jsem si všiml, že režisér trochu neuhlídal kompars.
Americká nakládačka (2020)
Začátek filmu mě hodně bavil. Těšil jsem se na šílenou komedii, ale bohužel se to zvrhlo v menší drama. Škoda.
Holka od koní (2020)
První půlka mě docela bavila, i hudba byla zajímavá, ale pak mě ta ženská začala hluboce srát a nějak jsem nepostřehl a proč a kde jí jeblo v palici.
Bratři z donucení (2008)
Kdo má vyvinutý smysl pro humor se královsky pobaví.
Neprávem obviněná (2018)
Začátek mě docela chytl, ale jak film pokračoval, bavil mě míň a míň.
Zmenšování (2017)
To hrozně hloupá a zbytečná film. Vy pochopit až uvidět to. Raději se na to nedívat vy. Ztráta času to být.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Až na ta křesťanská hovna v 5. sérii super seriál. Mohli to nechat jako čistě bezbožnou magořinu. Velké mínus je odchod zajímavých postav. Po 3. řadě Nathan a později další. Ve 4. řadě už není žádná z původních postav, ale tvůrci to zachránili množstvím šílených nápadů.
Volyň (2016)
Nejbrutálnější film z období 2SV. Schindlerův seznam je proti tomu pohádka na dobrou noc. Ani jsem nevěděl, že se něco takového dělo. Šílené na tom všem je, že strůjci toho zvěrstva jsou dnes považováni za hrdiny. "...Přesto v září 2014 ukrajinský prezident Porošenko označil bojovníky UPA za "příklad hrdinství a vlastenectví na Ukrajině" a v dubnu 2015 Parlament Ukrajiny schválil zákon, který udělil příslušníkům OUN a UPA status bojovníků za svobodu Ukrajiny." (zdroj: česká wikipedia).
Černobyl - The Happiness of All Mankind (2019) (epizoda)
Tento díl mi přišel zatím nejdějsivější. Na jednu stranu mě štve, že Černobyl má jen 5 dílů, ale zase kdyby z toho byl delší seriál, tak nebude tak kvalitní. Opravdu se těším na zakončení.