Recenze (32)
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
Dobré hodnocení dávám za díly s Mandem (5 a 6).
Titan (2021)
Upozorňuju slabší - nebo spíš normální - povahy: Ve filmu jsou zobrazeny brutální, ale opravdu brutální záběry (spoiler alert: třeba potrat jehlou do vlasů). Raději bych tento film smazal ze své paměti, kdyby to šlo.
Bílý lotos (2021) (seriál)
Minisérie o rozpadu našeho starého západního bílého světa. Myslím, že i proto ,,bílý lotos". Nicméně bizarnost jaksi negraduje a divák tak nutně nedojde kýženého efektu katarze nebo zadostiučinění, jak je tomu třeba u české Zkázy Dejvického. Tři a půl hvězdy. Edit: Druhá série vtipná, napínavá i víc divná, baví mě, ale pořád se z mě nepřehoupla nad 3,5.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Whááát the hell.... z poslední epizody je víc, než jasný, že o děj se tady vůbec nejedná. Orgasmicky sestříhaný, nápaditý sekvence, skvělá kamera, hudba, casting...prostě božanská záležitost.
Naprostí cizinci (2016)
Rozjezd pomalý, ale jeden z nejlepších konců v dějinách kinematografie.
Proti přírodě (2014)
Taková malá odosobněná bída. Spoiler: O přírodu fakt nejde.
Nádherná Zelená (1996)
Ano! Ano! Ano! Nádherný film s nádherným(i) poselstvím(i). Je to trochu hippie. Je to trochu šílený. Jsou tam malé chyby ve scénáři. Ale to je fuk, všechno promíjím díky nádherné, zklidňující a zároveň povznášející atmosféře filmu.
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Prostě malé, roztomilé a vtipné. Moc se mi líbí představa, že bych měl doma takové malé lidičky. Scénář a režie jsou prostě perfektní, především v tom, jak příroda reaguje na dění okolo. Nic není násilné, nic není navíc, přesto je to upřímné, emotivní nebo možná spíš pocitové. Nolanovky se můžou jít (po emocionální stránce) oproti těmhle filmům bodnout,
Doručovací služba čarodějky Kiki (1989)
Takové malé a roztomilé, nic víc, nic míň..
Porco Rosso (1992)
Tohle je hodně divný a taky hodně skvělý