Recenze (391)
Sedmero krkavců (2015)
Za mňa asi najlepšia slovenská a česká rozprávka.
Halo (2022) (seriál)
Na mňa sa tam až moc kecá veľa epických drístov, ale inak ma to zachránilo pár krát od pozerania Let's dance, takže svoju úlohu to splnilo a minimálne môj vesmír to prežil.
Mizerové navždy (2020)
Nehovorím, že úplne nie, ale asi ma to už minulo a tak nejako som si celý čas nostalgicky vzdychal za tou starou klasikou.
Gran Turismo (2023)
Brand movie jak šľak. Viem si predstaviť, ako prebiehali vyjednávania... "pridajte ešte pár tisíc a hlavný záber bude, ako pôjdu cez 200 pod bránou s vašimi štyrmi kruhmi..."
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Určite áno, klasika klasická najklasickejšia
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
No ja neviem, už pôvodné pažravé hry mi prišli také, že dobre, poďme sa na to pozrieť, aby sme neskĺzli z vlny mejnstrímu. Inak nič. A pri tomto mi napadá už len jediné slovo: zbytočné.
Duna: Část druhá (2024)
Noooo, veľmi dobré. Mohlo to byť pokojne o pol hodinu kratšie a asi by sa nič tak závažné nestalo, ale aj tak dobre. Vlastne to ubehlo v parádnom tempe, takže super.
Hrozba smrti (2024)
A ja som sa celkom bavil a asi najviac na Connorovi.
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Veľmi podarený a hutný miniseriál sa tým dvom opäť poradil sprodukovať. Bolo to neuveriteľne chytľavé a v podstate som to zhltol na posedenie. Seriály tohto typu majú vlastne len jednu chybu - sú skutočne krátke.
Aquaman a ztracené království (2023)
Digitálne podmorské blato so strašne silenými morálnymi odkazmi. Také, no, nie je to ani vtipné, ani napínavé a ani prekvapivé, ani... o dvadsať minút si nebudem pamätať, že som to videl.