Poslední recenze (4 688)
Stovky bobrů (2022)
Ne, tak bohužel. Ten parádní humor jsem tam neviděl. Originální to je, o tom žádná, je tam opravdu neskutečné množství nápadu a natočené to je vskutku originálně, ale ani jednou jsem se nezasmál. Ne, že by to byla trapná kravina, ale prostě mě to téměř ve všem minulo. Ke konci jsem už skoro umíral... být to půl hodinový kraťas, bylo by to mnohem lepší.
Gotti (2018)
Nudná a dlouhá gangsterka, ve které není překvapivě nejhorší Travolta, ale všechno ostatní. Travolta se tímhle chtěl nejspíš dostat do takovýho toho klubu gangsterek, na které se dlouho vzpomíná. A dopadlo to přesně naopak. Absolutně nezajímavá nuda.
Červený drak (1986)
Na jednu stránku celkem solidní thriller s fajn Petersenem, ale ve srovnání s Mlčením to prohrává doslova ve všem o několik tříd. Hlavně Brian Cox, který prakticky nedostal žádný prostor být nějak zajímavější.