Poslední recenze (4 699)
Havěť (2023)
Dost překvapující a dost dobrý arachno-horor, který ve svém subžánru vlastně nemá konkurenci. Pavouci vypadají dobře, jsou to mršky rychlý dost scén není příjemných. Vaniček na sebe upozornil tím nejlepším možným způsobem. Když pominu policii jak po lobotomii a hloupý závěr, je Havěť parádní horor, dost připomínající druhé REC.
Představa o tobě (2024)
Jo, ve druhý polovině to šíleně drhne. Jo, konec je šíleně za A natahovaný a za B přehnaný. Jo, Nichoas Galitzine nebude herecký eso. Ale celý mi to sedlo a perfektně trefilo do nálady. Anne Hathaway vypadá božsky (snad nikdy nebyla krásnější) a herecky táhne celý film, ani se nemusí snažit. Romantická komedie v první půlce mi seděla náramně. Ti dva mají chemii mají (na rozdíl od názorů v recenzích), spolu jim to sedí a osobně jsem jim happy end fakt upřímně přál. Jen ten závěr byl takový...ubrečeně přestřelený, ale to je nevýhoda filmů podle knih.
Černá listina - Série 9 (2021) (série)
Tři jsou vlastně fajn, protože první polovina sezóny byla regulérně příšerná. Ztrátou hlavní postavy (byť otravné) se seriál, i Red samotný, dlouhou dobu hledal. Až s příchodem nového nepřítele se seriál vyšplhal alespoň ho průměrně zábavných vod.