Poslední recenze (369)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Katastrofa se vším všudy. Zde vím že i director cut si nechám ujít, páč zde už nejde nic zachránit. Nesmyslné zpomalovačky a vesnice kde ručně obdělávají pole, vodu vytahují ručně ze studně, ale ve svých chýších mají automatické otvírání dveří, to je jen nicotný výsek z tohoto zmaru za neuvěřitelné peníze. Zajímali by mne reakce pohlavárů, kteří do toho nasypali ty enormně vysoké sumy :)
Silent Night (2023)
Jednoduchá a krátká recenze, John Woo tohle silně nezvládl. Bylo mi jedno kdo kdy a jak umře, hlavně ať už je konec. To co funguje v korejských akčních-thrilech, tak rozhodně nefunguje v hollywoodským pojetí. Zato trailer namlsal tím nejlepší co zde bylo.
Kuciak: Vražda novináře (2022)
A furt si člověk říká, že to přece nemůže být pravda, kór v dnešní době, a opak je pravdu. Nedělám si iluze že u nás nebo i v okolních státech tyto praktiky a lidi nejsou. Something rotten in the state of Slovakia. Smutné je, že stačilo pár let a jsou ty lidi zpět u kormidla.