Recenze (1 643)
Ronja, dcera loupežníka (1984)
Příjemný film pro děti i rodiče (byť už/zatím nejsem ani jedním). Díky hodným po-po-pomateným skřítkům a epesně béčkovým efektům hvězda navíc! 70%
Probudím se včera (2012)
Když odhlédnu od tradičně nesmyslného a čím dál tím otravnějšího product-placementu, nic mi na téhle oddychovce nijak dramaticky nevadilo. Pomiňme trochu odbytou sci-fi linku, jde spíše o romantickou komedii (nejen) pro teenagery, při které se občas divák opravdu od srdce zasměje. Ale na trilogii BTtF to přirozeně nemá ani zdaleka. 70%
Bedekr (2014) (seriál)
Nápadně nenápadný product placement v kulisách Eurozóny doprovázený krom tipů na platící podniky ještě hloupým komentářem. Děkuju, nechci. 30%
Bezva ženská na krku (2016)
Nemůžu říct, že bych se několikrát nezasmál, ale film prakticky stojí a padá na výskytu jediné dobře napsané postavy starosty a hrstce povedených hlášek. Dámy jistě potěší pohled na zdaleka ne ještě vetchého hrobníka, pánové se pravděpodobně zase zatouží na chvíli vrátit do školních lavic. Jednoduchý scénář bohužel o moc víc nenabídne a vy jste po té hodince a půl nakonec rádi, že si odnášíte z kina alespoň část mozku. 60%
Kde lampy bloudí (2006)
Skvělý studentský film s originálním nápadem, profesionální kamerou, hudbou... (rozto)milost by se dala krájet! 90%
Hyde Park Civilizace (2012) (pořad)
Zatím hodnocení pořadu s Dalajlamou, který jsem jediný viděl celý: koncept je velmi dobrý, rozhovor je veden poměrně přímočaře a následně je rozebírán a diskutován odborníky, kteří mají k tématu co říci. Nutno přiznat, že moderátor působí profesionálně, leč poměrně chladně. Příslib kvalitní televizní publicistiky tu ale vnímám velice pozitivně. Zatím 70%.
Divošky (2013) (pořad)
Jako Neváhej a toč špatný, jako zprávy to snad ani nemůže nikdo myslet vážně... ale fakt, že tohle běží v hlavní vysílací čas, je známkou naprosté aktuální krize (po)hlavního kanálu Primy. 10%
Lidé na slunci (2011)
Norci opět dokazují, že půlnoční slunce člověku dokáže trochu pocuchat rácio... a ve škole nám říkali, že změna klimatu je svinstvo... ale že oboje může vyústit až v něco takového...? 60%
Argo (2012)
Na dvou hodinách naprosto odfláknuté vykreslení charakterů ústředních postav zachraňuje alespoň slušně rozvinutá atmosféra revolučního Íránu, bohužel notně přelita dávkou klišé a patriotismu. V detailu je ARGO neskutečně hloupý a předvídatelný, což z něj dělá ničím výjimečnou a typicky blockbusterovou záležitost. Takže dávám průměrných 60% a jdu vytírat pruhy a hvězdy, co vytekly z obrazovky.
Jeníček a Mařenka: Soumrak čarodějnic (2013)
ne ne ne nenene neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! odpad!