Poslední recenze (8)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Nudaaaaa časť druhá
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nudaaaaa
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Druhá séria Zaklínača mi príde slabšia ako tá prvá a to hlavne kvôli prvej polovici série kde mi to prišlo trochu "odflaknuté" (teda až na prvú epizódu tá sa mi páčila).Geralt s Ciri sú skvelí a majú dobrú chémiu . Marigold pridá farbu každej scéne kde sa ukáže za to palec hore. Lenže pre mňa kvalitu znižuje Yennefer ktorej dejová linka má absolútne nudí,v prvej sérii má postava bavila za to v druhej mi pomaly ale isto lezie na nervy. Príde mi stupídny dôvod nezabiť jedného Milfgárdskeho generála aby sa nestala " vrahyňou", keď vyzabijala polovicu armády v prvej sérii. Dokopy tak dávam 60% . 3 hviezdy.