Oblíbené seriály (8)
Simpsonovi (1989)
Červený trpaslík (1988)
Klasika plná hlášek. Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Sranda, lidské vztahy a zase sranda :). Jednoduše řečeno jeden z nejlepších sci-fi komediálních seriálů. Jaromírova direktiva 665: "Automatickou destrukci lodě, je možné nastavit z můstku, s následujícím zpožděním: kapitán-4 minuty, ostatní členové posádky - 4 vteřiny." :)
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995)
Jeden z mých oblíbených seriálů. Sledovat ho mi připomíná české Foglarovky ve kterých se taky "hraje" především na čest a morálku. Některé epizody (prázdnota a jiné) jsou opravdu velmi povedené a přímo hýří různými časovými paradoxy atd. Jestli mě něco štve, tak to jsou stupidní hlášky typu "změntě polaritu štítů" a podobně.
Hvězdná brána (1997)
Ajťáci (2006)
Futurama (1999)
Jistě, pane ministře (1980)
Vrchol politické satiry z toho nejlepšího prostředí, z Anglie, kde se vše zakrývá, kamufluje a intrikuje jak na běžícím pásu :).