Poslední recenze (27)
Pouta (2009)
Vývoj a mapování jednoho komplikovaného psychologického profilu s temnou hudbou W.W.W. Byl jsem příjemně překvapen a to i přes to, že se film pomalu rozjíždí a ve stejném tempu i plyne. Jediné co by se dalo vytknout je umělost některých dialogů a spousta sprostých slov... ale třeba to mělo umocnit vykreslení doby kdy se film odehrává.
Avatar (2009)
Nemohu si pomoci ale stále jsem si říkal, kde už jsem tohle viděl. Konečně se mi podařilo se odprostit od kvalitně prezentované vizuální dokonalosti, kterou dnes nabízí dnešní kina (i tento film) a před očima se mi zjevil.... "Vinetou - Rudý gentleman". Okořeněný spomalenými záběry společně s citovým vydíráním a přemírou amerického patriotismu. Hlášky hlavních generálů typu: "kluci musíme to zmáknout, na oběd chci být doma", tak to mě bralo kdysi. Nevím, mám z filmu rozpačité pocity. Ale je pravda, že jsem v kině sedět vydržel.
Horší než smrt (2007)
Nálada byla smutná a ponurá, titulky mi náladu zvedly, pak začal film samotný a já se bavil. Nikterak hluboce s odkazem na hlubší sdělení ale bavil jsem se upřímně a od srdce. Film není pro každého, ale děkuji britskému humoru a filmařům i Ozovi za cit pro situace v tomto humoru...