Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Je snad možné že by někdo na této planetě neznal žlutou rodinku ze Springfieldu, Homera, Marge, Lisu, Barta a Maggie? Já si myslím že nikdo takový není. Je to ten seriál co se snad nedá okoukat. Ty nekonečné okamžiky když Homer provádí své blázniviny jsou nezapomenutelné. Seriál co vychoval nejednu generaci a doufám že vychová i další generace po ní. Pro mě je to seriál číslo 1 který ovlivnil celý můj život,
Hra o trůny (2011)
Zaklínač (2019)
Útěk z vězení (2005)
Tento geniální seriál hltám vždy do posledního okamžiku. Vše do sebe tak úžasně zapadá, až to je chvílemi neuvěřitelné. Příběh se neustále vyvíjí a každá část děje má své kouzlo. 1 - 4 série je prostě geniální. Top mezi seriály a pro mě jeden z těch nejlepších...
Četnické humoresky (2001)
Hra na oliheň (2021)
Stranger Things (2016)
Červený trpaslík (1988)
Tak tento kultovní sitcom ve mě zanechává pořádný kousek srandy. V originálním znění je to dobrý ale český dabing nemá ve světě obdoby. Je to vážně super seriál. Nové díly nemají také chybu. Prostě jeden z dalších skvělých seriálů....