Recenze (3 576)
Sobík - Epizoda 2 (2024) (epizoda)
Těžko už teď soudit, kde je skutečná pravda, nechci kvůli tomu zatím házet špínu ani na jednu ze stran, ale je jasné, komu prozatím fandím. Půlhodinová stopáž vyhovující, Sobík ma díky tomu ten správný spád.
Sobík - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Kdyby to tolik netrendovalo, asi bych to nechal prošumět kolem a byla by to chyba. Dlouho mě žádný Netflix originál tak nevtáhnul hned v úvodu.
Stezka Českem - Beskydy (2024) (epizoda)
Mirek Vladyka doputoval do nejvýchodnějšího bodu České republiky a já doufám, že maximálně do roka tu máme druhou část Stezky Českem, protože k tomu jihu já prostě jako Šumavák, ale i třeba velký fanoušek krásné přírody jižních Čech, inklinuju mnohem víc.
Stezka Českem - Podbeskydí (2024) (epizoda)
Nejrovinatější část stezky je mým osobním zkušenostem snad prozatím úplně nejvzdálenější, ale jak to píšu u skoro každého koutu Česka, co jsem ještě nenavštívil - doufám, že brzo napravím. Je se totiž na co těšit.
Sherlock - Poslední případ (2017) (epizoda)
Loučení se Sherlockem zhruba polovinu epizody připomíná jeho psychedelické stavy a orientace i pro nejzápalenějšího diváka, co že se sakra děje, je rychle fuč. Alespoň ke konci všecko zase hezky zapadne a závěr je takový, jak jsme asi všichni očekávali. Ale přát jsme si přáli něco ve stylu původních kulervoucích epizod.
Sherlock - Skomírající detektiv (2017) (epizoda)
Tam, kde remcali ostatní nad předchozím dílem, jsem se já až urputně nudil u epky, kde se v pozici ne zcela jasného záporáka mihne Toby Jones, ale bez nějakého většího drivu, co by diváka zaháčkoval dřív než v posledních 5-10 minutách.
Sherlock - Šest Železných dam (2017) (epizoda)
Nejhůř hodnocená epizoda zprvu nedocenitelného seriálu sice leccos skutečně překombinovává, zároveň ale přináší mnoho důležitých momentů pro konečný vývoj Sherlockovy moderní odysey a kvůli tomu já osobně stále zůstávám vlídný.
Simpsonovi - Homer barmanem (2001) (epizoda)
Tyhle série jsme se ségrou jeli ještě pár let nazpátek úplně nejčastěji a přeci jenom se tu najdou díly, co jsem ještě neviděl nebo si je vůbec nepamatuju.
Simpsonovi - Lízina vzpoura (1992) (epizoda)
Ne všechny díly, kde Líza rebeluje lze považovat za snesitelné, ale v počátcích této krátkodobé změny tvůrci moc dobře věděli jak na nás. Bart práskačem rovněž skvělý.
Ted - He's Gotta Have It (2024) (epizoda)
Po nezáživném předchozím dílu je tu kvalitní rozlučka s první sérií, v níž John s Tedem zase v plné parádě dokazují, jaké kraviny jsou spolu schopní vymyslet. A já se těším, až se v tomhle prostředí vrátí.