Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Animovaný
  • Fantasy
  • Akční

Recenze (5)

plakát

Bledé modré oko (2022) 

Co se týká stránky vizuální a kompoziční byla jsem nadšená. Pokud si stejně jako já potrpíte na chladné a temné scenérie, bude jich tu na vás čekat kopec. Ze zbytku jsem ale poměrně zklamaná. Zápletka sice ze začátku vypadala slibně, ale postupně postrádala gradaci a vlastně i význam. Charaktery mi přišli ploché. Pro Bale mám slabost, ale i jeho hloubavé a tajemné pohledy mě začaly dost nudit. Pořád přemýšlím jestli si tvůrci mysleli, že postava Edgara A Poea přilákala víc diváků nebo si prostě jako kinematografický Babica řekli, že tam nějak zapadá.

plakát

Brooklyn 99 (2013) (seriál) 

Přiznám se, že jsem z počátku byla skeptická k sitcomu z policejního prostředí, které pro mě většinou není nějak přitažlivé. Tento názor byl ale hned v několika prvních epizodách roztrhán a Brooklyn 99 si získal speciální místo v mém srdíčku. Vtipné zápletky jsou doplněny komplexními charaktery, které nejde nemilovat. Právě postavy mě na seriálu baví nejvíc. Ani jedna z nich není ultra kladná, všichni mají vyrovnanou směsici pozitivních a negativních vlastností. Oceňuji také, že seriál neobaluje policejní prostředí do cukru a nesnaží se ho propagovat. Právě naopak je do vtipů často schovaná kritika systému a lidí samotných.

plakát

Potvora (2016) (seriál) 

Fleabag povedeně balancuje na pomezí komedie a drama, pohotový provokativní a někdy až sprostý humor je vyrovnávám hořkými emotivními momenty. Velmi oceňuji dva umělecké prvky: neustálé boření čtvrté stěny a absenci jména hlavní postavy, které nám po celou dobu není odhaleno. Podle mého názoru je seriál Fleabag povedenou reflexí moderní společnosti, která je nám naservírována na talíř v lehce stravitelné formě plné důvtipu a překvapení.

plakát

Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál) 

Tento seriálový počin je postmoderním nahlédnutím do divadelního života. Promítají se v něm jak autentické situace, tak bizarní historky. Vše je spojeno dohromady tak, že divák není schopen rozpoznat, co je vlastně hra a co skutečnost. Pro intenzivní zážitek to ale není vůbec potřeba. Subjektivně musím přiznat, že Dejvické divadlo je napěchováno mými oblíbenými herci, což ve mě při sledování silně ovlivnilo. Přestože totiž jde o umělecké a ne dokumentární ztvárnění, divák má pocit, že je hercům mnohem blíž, než když je vidí hrát normálně.

plakát

Sedm smrtelných hříchů (2014) (seriál) 

Neskutečně návyková jízda. První série měla příjemný pozvolný rozjezd a na konci jsem si moc nebyla jistá, jak chtějí autoři téma ještě víc vycucat. Takže jsem vůbec nebyla připravená na takový nápor gradace, který v následujících sériích pokračoval. Smála jsem se, plakala, zamilovala se a třásla se strachy, opravdu bez nadsázky. Charakterů a celému příběhu se nebezpečně jednoduše podléhá.